søndag den 22. juni 2014

for 1 måned siden

I dag er det præcis en måned siden jeg oprettede bloggen her, og selvom den absolut ikke er en af de populære blogs - er den stadigvæk en succes for mig, da jeg føler det som en form for frirum.

Det er her jeg kan plapre løs om alle de babyting jeg har lyst til, uden at drive kæresten til vanvid, og samtidig føler jeg også at han virker noget mere interesseret i det med baby, for han er da jævnligt herinde at kigge har jeg lagt mærke til, men for ham hjælper det nok også at han kan nøjes med at gøre det når lysten er der, og at han kan få informationerne og alt det der, i hans helt eget tempo.

Samtidig er jeg også stolt af at jeg har kunne huske at opdatere bloggen op til flere gange, måske ikke dagligt - men flere gange, på trods af stress over eksamener. Men samtidig har jeg også kunne mærke at det har virket "afstressende" at have noget andet at fokusere på, super lækkert!

I over morgen har jeg min sidste eksamen, og så skal vi hjem i ro og stilhed igen, med vores nye skrammelkasse af en bil, er spændt på at se hvordan den klarer turen :-) den har jo efterhånden 20 år på bagen, så nogen ny bil er det jo ikke, men jeg elsker den.

Nu hvor bloggen her har eksisteret i en måned, og projekt  baby går igang om 9 dage, føler jeg mig sikker på at det snart begynder at gå endnu bedre for mig her i blogverdenen, da jeg snart for alvor får noget at blogge om mht. drømmene.

Hvordan jeg kan fortælle om at I DAG har jeg ægløsning, i dag har jeg kvalme, øv den var negativ (forhåbentlig positiv) - alle disse ting glæder jeg mig til at dele med jer der læser med en gang i mellem! :-)

Hav en dejlig søndag ♥

1 kommentar:

  1. Er spændt på at følge med og se hvordan det går. :)

    SvarSlet