fredag den 20. juni 2014

Flytning for døren

Nu er vi endelig kommet på plads i lejligheden efter at være flyttet ind for 3 måneder siden - og nu flytter vi igen, så typisk... i løbet af sommerferien flytter vi, så meget for den hygge, men sådan er det når kæresten bliver optaget på drømme uddannelsen og min kan rykkes, så jeg har nu søgt om at blive flyttet til et andet uddannelsessted, hvilket vil sige at jeg faktisk risikerer at skulle vente et år, hvis ikke jeg kommer ind *SUK*

Men nå, det ville nu heller ikke gøre noget, hvis bare det var fordi jeg blev gravid :-)
 - jeg satser meget stærkt på at vi finder en 3 værelses, og ikke endnu en 2 værelses.
En af fordelene ved en 3 værelses er at vi så ikke behøver endnu en flytning hvis der kommer en baby i nærmeste fremtid, og at vi så kunne indrette ekstra værelset som et kontor/gæsteværelse ♥

Nu undrer i jer nok over at jeg skriver "jeg håber vi finder ...." - men sagen er den, at vi faktisk ikke har fundet en lejlighed endnu, men min bror og hans kone bor tæt på kærestens uddannelsessted, og lige midt imellem mine 3 muligheder, og de har en kælder på 93m2 vi kan låne til vi får fundet noget, så det skal nok gå det hele ;-)
 - det kan ikke være så svært at finde noget, bare nu har vi fundet 10 muligheder og venter kun på at høre fra udlejerne, men jeg håååååber på en 3 værelses ♥♥♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar