tirsdag den 17. juni 2014

Dagen i dag ♥

.... Stod som sagt på eksamen, og kunne ikke have ønsket mig nogen bedre dag - selvom jeg vågnede i morges og hverken kunne huske alfabetet eller talene på engelsk, lykkedes det mig alligevel at score et 10 tal, jeg er stolt!

derefter kørte kæresten og jeg hjem til min bror og konen og fik en kop kaffe( læs; jeg fik vand), lidt efter tog vi ud at handle og så kiggede jeg på babyudstyr (som sædvanlig)

Vi hentede i dag min nevø i dagplejen, og hvor var det dog dejligt at blive mødt med smil, kys og kram - og en dreng der var så rød som en reje. Utroligt! selvom de var ude på legepladsen og det var helt vildt varmt, kørte han rundt i lange bukser, body, strømper og sandaler - ingen solcreme eller noget som helst, ikke noget med at have pillet strømperne af og da slet ikke noget med at give ham shorts på .. nej nej.
Nøjjj, jeg var gal!
Synes virkelig at det er for dårlig, når der ligger både short og sommer dragt til ham dernede, og når det er sandaler der er lukket i spidsen. Hvorfor så ikke lige give ham de shorts på og pille strømperne af, når alle de andre kørte rundt i kjoler eller shorts, hvilket de ikke havde på i morges!!!

Sur sur sur!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar