fredag den 20. juni 2014

Det evige barnevogns dilemma!

Jeg ELSKER alle de lækre barnevogne - men jeg har dog altid haft en klar favorit,
Emmaljunga Big Star Supreme, men efterhånden som jeg bliver mere og mere skruk kigger jeg på alle andre barnevogne også, og med lidt prægning fra svigermor er jeg nu også blevet forelsket i næsten samtlige Odder-vogne.

Så er der så mine veninder der siger at det eneste rigtige valg er en Bugaboo - men jeg synes bare ikke at den ser så lækker ud som alle de andre, og og og og og....

Ih det er svær, det bliver et kæmpe dilemma når den dag kommer hvor vi skal ud og købe barnevogn, hvor ville det hele dog bare være nemmere, hvis der kun fandtes én barnevogn i hele verden, så var der ikke alle de tvivl hele tiden.

Men nå, mon ikke at jeg når at blive enig med mig selv og mit jeg, når eg engang blive gravid - så er det nok nemmere tænker jeg. Men lige nu er det bare så så svært, for lige nu - vil jeg have det hele! :-/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar